Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
07.07.2013 05:06 - Кафе за двама
Автор: irida Категория: Тя и той   
Прочетен: 6332 Коментари: 6 Гласове:
33

Последна промяна: 07.07.2013 05:12

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 
Кафе за мен,

по дяволите това безсъние,

ръми дъждецът 

като спомен за ливадите,

където с тебе в утрото се къпехме

във  дъхавият злак на младостта ни.

Как въздъхна облака, побягна

подир сянката на лунната царица,

някъде закука кукувица окъсняла

във чуждото гнездо намерила надежда закъсняла.

Кафе за теб,

цигарата ти свети,

светулка, като огънче блуждаещо,

не, не мога тая нощ  да те прегърна,

по устните ти плаче самотата на сърцето ми.

Предателска сълза лицето ми тормози…

Недей, върни се там, при нея.

Виж, моята усмивка е заразна

като на клоуна  в ридание застинал,

но ти не вярвай на сълзите,

дъждец са, избликнал ручей

от сърцето мразовито.

Не, не, не ме докосвай,

ледът се стича,

чувстваш ли, замръзвам,

но ти, недей,

в теб лятото е лудо,

а  ти си толкова далече.

Ще тръгвам.

Полунощ  минава,

дъждът все още тананика,

а тази  болка ме владее,

защо не мога да те стигна.

Не не, не плача,

това роса е,

виж утрото на изток руменее.

И облаците сиви се разбягаха

във дяволското си усое.

Не, не,

кафето е за двама,

аз плащам, нека те почерпя,

а ти върви, върви при нея

дано те дочака,

оная, белоликата надежда.

Дано да те обича като мене. Знам,

женското сърце е като слънце,

ще топли, ще обгрижва, ще ти пее…

Но ти…обичаш ли я като мене?

Ония думи пак ли и шептиш,

и любиш ли я, както беше с мене,

изгарящ от страстта по моите гърди

по топлата въздишка на плътта ми?

Не, не…

не ме докосвай,

ръцете ми са още зимни,

замръзнала съм, капка закъсняла,

устните ти са като пожар,

а вън е  зима,

защо ли още свети,

на лятото възторжения дар.

Притихна.

Верността на мъж е като път, 

в загубена пътека,

ще те потърся в края на нощта,

когато сенките  далечни се изгубят…

 

 





Тагове:   кафе,   пътека,


Гласувай:
33



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tania89tania - ;)
07.07.2013 23:08
Кафето оправя много неща ..
цитирай
2. irida - Колкото повече кафе....
08.07.2013 10:21
tania89tania написа:
Кафето оправя много неща ..


...толкова по-малко сълзи! :)
цитирай
3. анонимен - Сега прочетох внимателно. Стра...
08.07.2013 10:32
Сега прочетох внимателно. Страхотно е!
цитирай
4. irida - Дълго и пространствено...
08.07.2013 10:39
kushel написа:
Сега прочетох внимателно. Страхотно е!


....Благодаря ти kushel ! :)
цитирай
5. sestra - Жените все оставяме една открехната врата
08.07.2013 12:55
за нови болки, нека, ако стремежът е живот отвъд болка. Не без, а отвъд нея. Искрено е, макар да е малко разтеглено като форма за мен.
цитирай
6. irida - Дълго кафе....:)
08.07.2013 13:36
sestra написа:
за нови болки, нека, ако стремежът е живот отвъд болка. Не без, а отвъд нея. Искрено е, макар да е малко разтеглено като форма за мен.


....кратка любов! :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: irida
Категория: Тя и той
Прочетен: 264596
Постинги: 80
Коментари: 372
Гласове: 1406
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031