Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.04.2013 13:12 - Балада за миналото бъдеще - I want you tonight ~ Guts
Автор: irida Категория: Тя и той   
Прочетен: 18739 Коментари: 16 Гласове:
26

Последна промяна: 19.04.2013 13:19

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Възкръсна старата череша тая нощ,

изправи изкорубено стебло,

въздъхна сладостно унесена от спомени,

неумолимо зашептя насред полето,

потънала в уханни ветрове.

Съдбовно затрептя като в олтар,

запя молитвено в дъжда неземен,

прегърна с клоните си вечността,

обсипана със пролетни икони.

Такава сребърна феерия,

от ням възторг и лунен прах,

в незримите космически селения,

белязана със пролетният знак.

Прегърна ме жадувано разтворена,

изля в душата ми сълза,

беляза ме с бленувана хармония,

безпаметно потънала в съня.

А после залудува във нощта,

понесена от облаците чудни,

целуна дъхавият стон на любовта,

заключена във  устните ти,

все по мене луди.

И заигра като в магия по тялото ми

трепета ти жив,

в очите ти загуби се безкрая,

стихийно обладал изреченият миг,

проникнал в мен със порива на ангел.

Летях над райските полета,

преди да се родя, любов аз бях,

прелитайки до края на земята,

уханна стълба към небето ти открих.

А после като нежен полъх,

понесох бели цветове,

закичих ги във твоя порив,

прегърнах преродени светове.

Постеля ти постлах  под старата череша,

градината утихнала замря.

И чудото отново заговори,

открило тайната на тая красота.

Усмихнах се сред бурята,

невинно сътворена

от ласката на твоите ръце,

във бяло се облякох,

цвят от цветовете

приведена над твоето лице…

.....

За да те срещна във дъждовна нощ,

във бялото безлуние на устните ти, впити в мен,

и диво да запискат чайките,

вълните морски да ни скрият от нощта,

а там, във бялото на моята душа,

една череша ще остане разцъфтяла.

И нежен цвят ще рони във дъжда,

от милостта на твоите горещи длани!

....

Не беше цвят, целуваха ме смело

задъханите устни на звездното момче.

 image





Тагове:   музика,   Анна,


Гласувай:
36



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tutankhamon661 - irida
19.04.2013 13:37

Чудесен постинг!
Поздравления!

цитирай
2. nuk - Kачествено
19.04.2013 18:08
цитирай
3. skorpionyt - Не беше звездното момче, а шепа п...
19.04.2013 23:16
Не беше звездното момче, а шепа прах,
но ти помисли, че ще бъдеш вечна.
И аз наивен като тебе бях,
кога и ти ще спреш да бъдеш грешна?
цитирай
4. dinkov - Динков
20.04.2013 00:30
До теб докоснах се...
сега не мога да заспя...
целувка пращам през нощта,
на тази лирична жена :)))
Ицко
цитирай
5. ende - момиче, не си мисли, че си велика...
20.04.2013 09:37
момиче, не си мисли, че си велика
пишеш добре, но прочитите ти са нереално високи
тутанкамон те помпи,изрода му, както помпи и алка, йотова ,, мариники и други такива пУетеси
имай го предвид
цитирай
6. irida - tutankhamon...забавляваме се, нали! :)
20.04.2013 10:02
tutankhamon661 написа:

Чудесен постинг!
Поздравления!



...а това е чудесно!
цитирай
7. irida - nuk
20.04.2013 10:03
nuk написа:


това е пролетно докосване до извора на вдъхновението, благодаря! :)
цитирай
8. irida - И аз наивен като тебе бях, кога и ти ще спреш да бъдеш грешна?
20.04.2013 10:06
skorpionyt написа:
Не беше звездното момче, а шепа прах,
но ти помисли, че ще бъдеш вечна.
И аз наивен като тебе бях,
кога и ти ще спреш да бъдеш грешна?


:) грехът е като звезден миг,
при това така,така игрив,
наивноста е като цвят,
във блог бг съм..аромат! :)

..С намигване към себе си, божествено е да съм вечна,
но съм дъгата безконечна! :)
цитирай
9. irida - dinkov
20.04.2013 10:07
dinkov написа:
До теб докоснах се...
сега не мога да заспя...
целувка пращам през нощта,
на тази лирична жена :)))
Ицко


..целувка за теб!:)
цитирай
10. irida - Не се приема анонимния комплот...
20.04.2013 10:09
анонимен написа:
момиче, не си мисли, че си велика
пишеш добре, но прочитите ти са нереално високи
тутанкамон те помпи,изрода му, както помпи и алка, йотова ,, мариники и други такива пУетеси
имай го предвид


И ще добавя, ти си тук койот!
:) А аз поетка съм игрива,
славата не е за мен!
Я да си хапна малко крем,
от карамела на душата,
А койоте, бягай във гората! :)
цитирай
11. skorpionyt - Не, не си дъгата ти, нищо че сега блестиш,скаш да си светлина, но си цяла в тъмнина
20.04.2013 10:53
irida написа:
skorpionyt написа:
Не беше звездното момче, а шепа прах,
но ти помисли, че ще бъдеш вечна.
И аз наивен като тебе бях,
кога и ти ще спреш да бъдеш грешна?


:) грехът е като звезден миг,
при това така,така игрив,
наивноста е като цвят,
във блог бг съм..аромат! :)

..С намигване към себе си, божествено е да съм вечна,
но съм дъгата безконечна! :)

цитирай
12. monna - Усмихната утрин, влюбено момиче!
20.04.2013 11:07
Хубава любовна поема.:))
През пролетта се събуждат и силните чувства и
потичат като "соковете по стеблата"...
Всичко ти е разрешено - изживей го!*
цитирай
13. ende - 10. irida не се гневи помп...
20.04.2013 13:59
10. irida

не се гневи
помпането от страна на оня е гадно
по същия начин тоя помпи и шафи

с болната си психика тути смята че помага на блогерките, а ги превръща в смешници като него

болен мозэък е той,мисли,че всички трябва да са на първа, които харесва
цитирай
14. irida - Без коментар ...и НЕ НА ЗЛОБАТА!
20.04.2013 14:35
анонимен написа:
10. irida

не се гневи
помпането от страна на оня е гадно
по същия начин тоя помпи и шафи



с болната си психика тути смята че помага на блогерките, а ги превръща в смешници като него

болен мозэък е той,мисли,че всички трябва да са на първа, които харесва



....туй е на българите прокобата! :(
цитирай
15. mariniki - и стих, и песен...
22.04.2013 18:10
чудесни... сърдечен поздрав за теб..
цитирай
16. irida - mariniki
29.04.2013 21:54
Благодаря, много си добра с мен!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: irida
Категория: Тя и той
Прочетен: 265991
Постинги: 80
Коментари: 372
Гласове: 1406
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930